Mycket man inte vet..

Är så sjukt trött på det här nu.
Det här har gått över gränsen, för länge sedan.



Iallafall så har jag mitt sista prov imorron! Ska bli sååååå HÄRLIGT! Idag har jag vart på köpis med mamma, vi kollade presenter till anna som fyller snart :)
Sen så står de säljare och försöker få KIA-bilar sålda, mamma tyckte jag skulle provköra den minsta av dom xD hahaha! näää.. en annan gång kanske :)
Vart hemma & solat massa också, så typiskt att bara min mage blir brun.. :/ Inte ens bena! När vi var på köpis idag så provade jag en klänning på MQ till studenten. Den kosta 700, så jag kände att de kanske var liiite för dyrt. Kom hem, kollar i min garderob och hittar ett jättelångt typ linne som jag aldrig använt. Det är resår(?) längst ner på den, men jag klippte bort den så blev de typ exakt samma klänning som jag provade på MQ! Så jag sparade 700 kr! :D wohoo!

Sen på eftermiddagen åkte jag, pappa & anna till Årsunda och kollade på massa båtar som lagt till där, och på stranden såklart. Grymt varmt idag! Jisses, höll på och smälta bort!
När man stog längst ute på bryggan så blåste det varmt! :o Det var superskönt, annars när man står där ute så brukar det ju blåsa lite småkallt, men inte nu.

yäyä wow wow... börjar 11.00 imorron så de är skönt, ska göra de där provet då, sen slutar jag :D

Lucky me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0