Midsommar?

Jag har ingenaning om vad jag ska göra imorron =/
Vill
ju göra nått med vet inte riktigt vad...eller jag har mina önskningar, men de kommer verkligen inte slå in till dess.. ;p
Jag, susa & stina kanske hittar på nått, får se. Vet inte riktigt om jag är så sugen på krogen än, fortfarande sliten sen helgen..haha x) eller jag kanske bara är trött för att jag jobbat?
mjaa.. jobbade tisdag onsdag och idag, satans mycket folk! Men inte så konstigt men ändå... jobbigt.

Något annat som var jobbigt var ju att Sverige åkte ur EM igår också, mot ryssland (?!!!?!) :s Verkligen inte okej. usch.. har inte så mycket att säga om det faktiskt.. usch bara, och tråkigt såklart.
Sen så har pappa köpt en båt idag med :D haha! Han var i Hudik å hämtade den idag, så nu står den här hemma på gården. Ska inte ha i den i sjön förrän midsommardagen tror jag, men de kommer bli najs =)
Någon som vill övernatta i den med mig? haha, värsta mysbåten ju! Kanonkanon!

Ehm.. har inte så mycket mer att säga.. Känner för att göra något.. ut och åka bil eller nått. får se. :)
Är förövrigt grymt trött.
Hejsvejslingonfejs x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0