Måndag 16 juni

Var med susa inne i stan idag, till skolan och lämnade massa gamla böcker. Sedan åkte vi till köpis och kollade lite, jag köpte en bikini :D yey! (linda, jag lämnade tillbaka den där svarta jag köpte när du var med och köpte en annan, så tro inte jag köpte en till!) :P En rosa blev det iallafall..såklart..haha!
Gick hem till susa och satt vid datorn och kollade lite tv, sandra & jonas kom också :) Mamma kom och hämtade mig efter 5 nångång, sen så har jag ridit ikväll också, de gick bra =)

Nu har jag bara suttit och lyssnat en massa på Jason Mraz & I´m yours, så grym låt.. love it! hoho, imorron ska jag jobba..9-15. Blir nog ganska lugnt hoppas jag :)
Måste dra och duscha nu snart och sedan sova, upp tidigt imorron som sagt.. tur man har bilen ;) yey!

pusstja ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0