kanon måndag!

Började 11 imorse, hade det sista provet i skolan. :D wohoo! Nu äre verkligen slut! Det var ett psykologiprov iallafall, tror de gick ganska bra :)
Efter provet var klart så tog jag 12.20 bussen hem till lilla byn x) haha! På vägen jag går hem så åker det massa lastbilar och långtradare hela tiden, och idag vinkade 2 styckten åt mig :O eeh aa men iaf :p

När jag kom hem vare bara att slänga av sig kläderna & på med bikinin & ut och sola. Det har jag gjort till nu ungefär. Hade väl inga direkta planer på resten av dagen heller. Sola lite till, fixa lite i stallet osv. Kanske åka bil senare? ;) haha!

älska vädret!
puss

Måste visa den här filmen också xD HAHA!



Störtsköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0