Helgen..

..har vart ganska bra faktiskt :)
Har inte gjort mycket alls, men har haft roligt iallafall! Igår på midsommarafton så gjorde jag inte mycket på dagen, men åkte till några familjen känner på sätra och åt lite mat och så. Mycket trevligt! haha alla är så roliga!
Sen runt 20.00 åkte jag hem, städade lite innan jonte kom. Han hade med sig några filmer vi kollade på, den första var en skräckfilm.. eller ja, under tiden man tittade på den så var den faktiskt läskig, men på slutet när man förstod allt så vare ganska logiskt och inte alls så läskigt..men den där tanten, vad var hon?! x) HAHA!
Sen blev det en komedifilm.. bra och helt lugn dag helt enkelt! =)
Åkte tillbaka till sätra runt 02.00 för att hämta mamma och pappa, blev kvar där ett tag med de andra, så vi kom inte hem förrän 02.30-03.00 ungefär.. :p Sov ganska länge idag..

Och today har jag inte gjort mycket alls.. Bara vart hemma och slappat. Men det är skönt det med, för imorron ska jag jobba hela dagen! :/ men de går väl.. de är ju söndag ;)
Mm, ska sova snart.. Börjar 11 imorron, så de är ganska najs ändå =) Sova ett tag.

Past the walls of fear and pride
to a place where love can´t hide
searching for a spark
say you´ll walk the distance to my heart



hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0