FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!

Studenten är över, och den här veckan har vart bland de bästa någonsin! Satan så roligt jag haft! :D

Fredagen den 13:de
började med champangefrukost, men jag & susa sket i den. Sov istället.. x) haha! Men vi kom när det var dags att fotograferas i en park.. kommer inte ihåg vad den heter.. :o Skit samma, utanför Vasa vare iaf.
Klassen var lite halv-lulliga redan då.. Fotograferingen gick bra & efter det drog vi ner vid torget & satte oss på Brända Bocken och drack lite. Erik tog en snabbis förbi systemet på samma gång..'Vilka får inte följa med in på systemet? -Alla utom Erik, alla utom Erik..!!' hahaha! Sedan gick vi mot skolan igen för att äta skol-lunchen för sista gången. Det var faktiskt god mat för engångs skull :)
Väl där inne började alla skrika och ha sig, alla skrek att sin klass var bäst osv.. och att de hatade spid & fordon! HAH! Asroligt verkligen!
Efter maten gick vi ut ett tag, väntade på att få komma in i aulan där rektorn skulle prata och det skulle delas ut stipendier till olika folk, det hade tydligen vart stökigt på skolgården innan (tror det var spid som hade kastat massa glasflaskor på marken som han syftade på) så när rektorn skulle hålla sitt vanliga tal så sa han bara ' Hoppas eran dag blir bra, min har inte varit så bra hittills, jag tappade inspiration helt på lunchen idag så det blir inget tal..' Och alla bara: YES! Jobbigt och tråkigt att sitta och lyssna sådär ju. =/ Men vi slapp som tur var! Där emot hade lärarna gjort en sång om oss, den var väldans bra! xD
Därefter gick vi in i röda byggnaden och upp i klassrummet. Min klass sprakades ut allra sist, helt rätt! De måste ju spara de bästa till sist ;D yäyä, hade kommit en del folk redan då, kollade runt en massa efter min skylt men hittade den inte..De var inte förrän långt senare jag fick syn på den. Mamma, pappa, anna, farmor, mormor, morfar, morbror & kusin stog där med skylten :D Fick betyg och såvidare innan. Så strax efter 14.00 sprang SpE3a ut från Borgarskolan för sista gången! Kommer sakna klassen grymt mycket, de är ju nu man börjat känna varann riktigt..
Åkte iallafall hem efter vi gått en sväng på stan med alla skyltar ;p Juste, hämtade massa mat i Bomhus innan också. Kom hem, fick massa presenter & pengar! wooooho, åt mat & fikade med släkt + vänner.
Sen blev klockan 18.40 & det var dags att åka in mot stan igen för att åka lastbil, fick skjuts in av anna & emma =) Utanför skolan stog det en stor lastbil som vi hoppade på & åkte mot Alderholmen och Sarah, Amanda & Alex. Var där en stund, sen vidare mot Strömsbro & Sofie, sedan Sätra & Denice, sen Hagaström tror jag.. efter det/under den tiden har jag en liten minneslucka xD haha! Vi var på Söder hos Bengtsson också iallafall, och Sophia.. men jag kommer inte ihåg var hon bodde..Skit samma!
När vi åkt färdigt så gick jag & susa in på Goya, och det första man får höra när man kommer innanför dörren är " Jag tycker du ska ta och dricka lite vatten.." ehm.. visst^^

Kom hem vid 02.30 tror jag. =) Kanondag!
Har förövrigt väldigt ont i kroppen, susa ramlade på mig på goya igår så hon hamnade över mig så jag fick smällen.. men de gör inget ;D


De kommer en till video senare.. ;p hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0