Brännboll och vattenkrig + massa festande

ojojoj.. de här 2 dagarna har vart jobbiga, men samtidigt så sjuuuuuuukt roliga! =)
Hade brännboll i boulongern igår, alla skolor var där, fast inte JB tror jag men skit samma! Var iaf Borgis, Vasa & Polhem som skulle spela mot varandra.
Det började kl 12.00, redan när vi kom dit innan hade folk börjat dricka en massa olika saker :p Var så grymt roligt att se så många man inte sett på jättelänge! =D
Vår klass vann iallafall första brännbollstävlingen, men hade inte tillräckligt med poäng för att få spela igen.. :/ men de gjorde inget, eftersom vår klass är så grymma på att festa ;) yäyä..!!
De hade satt upp en pool där också, så folk slängde i varann hela tiden! :) Jag & Susa hade våra rundturer runt området..haha! Kollade in massa folk..

Träffade Nicolas också.. (a) iiiiiiiiiiih! Så grymt länge sen & jag blev superglad över att träffa honom igen! Några från den gamla klassen var också där, men hejade inte just då.. Jag & Nicco satte oss på en bänk, bortanför all musik & fulla människor och bara pratade en massa saker som hänt förr och skrattade åt det :p Det har hänt en satans massa saker! :D haha!
Sen sa han att han och några till från den gamla klassen (5A) hade tänkt att försöka göra något tillsammans snart igen, innan alla åker bort efter studenten, typ brännboll eller nått. Det skulle vara SÅ KUL, jag är lätt på, eftersom de är den bästa klass jag någonsin gått i!

Jag & Susa åkte hemåt vid 16.30 ungefär, så då vare bara att duscha & göra sig klar igen för att åka till Bengtsson på Söder som hade en förfest med bara klassen innan vi drog till Goya. Var mycket roligt!
haha på Goya var det massa folk! Hejade även på de jag sett tidigare innan på dagen, Anderas kände knappt igen mig..
E: Hej, vi hade gått i samma klass..
A: VA???! -hörde inte vad jag sa-
E: Vi har gått i samma klaaaaaaaass!
A: JA! vänta, vad heter du?
E: Elin...
A: JAAA! ELIN PETTERSSON, MARABOU-ELIN!
E: hahahahahaha x) mm precis :p

Snackade med honom ett tag också.. :) Nicco var där med ;p hoho..

hah! Störd jag är ;) Nej, nu ska jag gå och duscha och göra mig iordning igen, Hang Loos ikväll, efterfest där sen vattenkriget idag =)
pusspusshappyelajn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0