Barrundan!!

var gryyym! haha hade sjukt roligt!

Jobbade ju till kl 21.00 då allting började egentligen, missade Hang Löös, men sen kom alla till Olearys så de var bra & nära! Slängde i mig en halv macka, eftersom jag bara ätit 3 riskakor på hela dagen x) Kom ner till Olearys före 22 nångång, så kommer skolan då också, Polhem var på väg därifrån.
Blev faktiskt förvånad över att de släppte in mig på mitt körkort, jag ser ju ut att vara ungefär 5 år på det xD Men det gick! Alla var så sjukt glada & gick åå skrek å hade sig, haha! Man fick bara öl där inne, så de var väl ingen jättehöjdare att börja med, men vafan... den gick i tillslut. Var där en timme kanske, sen gick vi till Goya, där vi fick stå och trängas jättelänge :/ Kom in efter ett tag, fick dricka & alla dansade och hade roligt! Min klass är galen xD

Efter Goya gick vi till Slick, var jäääääääääättelång kö där, men gick ganska fort ändå att komma in. :) Där inne var typ alla skolor, Borigs, Vasa & Polhem. Så det var kul, många man inte sett på flera år var där. Kul att träffa alla =D Stannade tills de stängde typ, sedan vandrade jag mot farmor&farfars lägenhet där jag sov, kom dit 02.30..
Men skitkul kväll, verkligen! Hoppas brännbollen blir lika rolig ;) haha!

Ska ut & sola lite mer nu tror jag :D pusskrambay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0