Askersund

Jaa, det blev Askersund iallafall. Var inte tänkt att åka först, men de vart så iallfall. :)

Kl 14.00 åkte vi och hämtade Susa i Valbo, sen åkte vi till Sala, där vi hälsade på mormor & morfar i sommarstugan. 16.30 var vi i Västerås för att hämta upp Linda på tågstationen, hon hade med sig Gavin! haha! x)
Tror jag satt och skrattade hela vägen ner! När vi kom till Örebro åt vi på donken. Tur att vi slapp max ;)
Efter det så åkte vi vidare, hade typ bara 4 (?) mil kvar och vi var framme vid 19.00.
Mmm, kom fram dit hittade parkering & sen vare väl bara gå runt och kolla lite & träffa folk! Linda kom på att hon var tvungen att låna toaletten, så vi gick in på hotellet..oops.. och lånade toan. :p
En Erik kommer från hotellkorridoren, och senare även Danny & Matte. :) D: 'Hela gänget är här..!' E: Jag har druckit en öl, jag är full! öhm aa okej... x) hahaha!
De skulle dra och äta, så vi drog därifrån, mötte Danny med tallriken senare å Linda bara: Shit vilket lass....Danny börja garva. x)
Hade inte så mycket att göra just då, men vi blev sugna på att spela fotboll! Gick runt bland husen för att kolla om de fanns nån boll, men hitta ingen.. :/ Gick till Shell-macken där de hade bollar, köpte en så gick vi ner till gräsplätten & börja flumma :D Grymt roligt, fast pinsamt också eftersom Erik stog och kollade på oss medans vi höll på! men men.. vi hade roligt!

Sedan ringde det en Manne som hade kommit dit för att träffa mig :) Har inte sett honom på typ 1½ år, så de var kul! Fick träffa Jimmy också som var med.Najsnajs! Hängde med dom ett tag, flummade lite osv.. =) Riktigt roligt!
Så var det dags att ställa sig vid scenen, då det började snart. :) Jättebra show, förrutom de där med presentationen av dem själva kanske.. eeh mm. Men allt var superbra, och de spelade de bästa låtarna helt klart!



Efteråt gick vi in vid hotellet igen, skulle säga hejdå osv till dom.. De bytte om i nått konferensrum å så innan de kom ut.
D: jag har slutat dricka kaffe elin... förlåt.. - haha lillevän ;)
D: Matte sluta ragga nu, hon är ju gift! M: Ehm.. oj aa ehm.. x)
Danny skulle även komma & sjunga på fredag hemma hos mig ;)
M: Men de är ju de här fansen som är så fina! De finns såna som är jättejobbiga, och efter oss hela tiden, men de här är ju värsta änglarna jämfört med vissa andra..
aaaaaw ;p hahhaa!
Massa sköna kommentarer, och kramar.. hoho ;p Bästa & mysigaste giget hittills iår som jag vart med på med de skönaste människorna. =)
Kommer inte ihåg allt som alla sa, men asroligt iallafall! =D Får väl skriva till nått som jag glömt senare.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0