aa work work..

Jag kunde verkligen inte sova inatt! Fattar inte varför, låg och tänkte på massa saker som jag inte kunde sluta tänka på.. även om jag ville så gick de inte :/ jobbigt. Kollade på klockan när den var typ 00.30, sedan nästa gång jag kollade på den så var den 04.15 eller nått sånt. Så jobbigt att inte kunna sova när man verkligen behöver det.

Upp tidigt blev det iallafall.. typ 07.00.. eller lite efter :p kvart över kanske.. skit samma! mm, gjorde iordning allt för att sedan åka till jobbet, hade pappas bil idag :) muhah.. yay! Började 09.00 och slutade 15.00, skön dag! Var inte så mycket folk heller, så de var najs =)
Åkte hem efter 15, och gjorde typ ingenting... farmor & farfar kom och hälsade på, så åkte jag till mackmyra och kollade lite dressyrträning med sandra & jonas som var där. Efter det åkte vi till köpis och in på coop och köpte vindruvor. Skulle köpt jordgubbar egentligen men de var så fula :s
uschusch! sen skulle de äta på donken.. jag följde med & jag köpte inget, utan jag satt där med mina druvor! haha duktigt väl? ;) yäyä!


yeeeeas.. huum, haha juste.. sandra & jonas hade lite problem att komma därifrån sen, tur man har körkort säger jag bara ;D haha!
Kollade lite på fotbollen nu innan också.. frankrike-italien.. hoppas italien vinner! =)

Ska faktiskt sova snart. Eller försöka sova iallafall, får se hur de går ^^
kramishej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0