6 maj-Sveriges Nationaldag

Firar väl inte nationaldagen alls idag :p Ska åka till Årsunda & sola (kanske bada) idag :D Asnajs väder!
Kom i säng 02.30 inatt, hämtade mamma vid 01, sen skulle jag tydligen skjutsa hem 2 av hennes jobbarkompisar med, så fick åka runt hela stan. Först till Bomhus, så långt bort i Bomhus man kan komma vare x) Sen tillbaka & mot Sätra, längst bort där med! haha, men det gick bra. Märkte att det var betydligt mycket ljusare när jag åkte hem igen än när jag åkte därifrån. Pratade på msn litegrann sen blev det sängen. :)

Idag har jag vart jättenyttig! Åt müsli & banan till frukost, ska fortsätta såhär också. Måste göra något åt hur jag ser ut. -Neej, jag ska inte gå ner 10kg i vikt eller nå sånt, bara fixa lite saker som verkligen behövs! Dragit ner mycket på coca-colan också. yäyä! =)

Ska nog åka snart. HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0