5 juni

Hejsan!

Vaknad ganska tidigt imorse.. typ 9.30, drömde att jag kom försent till jobbet som jag skulle till idag x) haha! Tur de var en dröm.
Åt frukost, fixade lite, stallet, duscha osv. Sen gick jag till bussen i denna värme! Trodde jag skulle smälta bort! Det var verkligen sol hela tiden! Överlevde, kom fram.. gick in på konsum och köpte vatten. Sen vare bara att vänta på bussen som var 10 minuter sen. -.-

Värmebölja även på bussen. Ingen luftkonditionering överhuvudtaget :/ Kom fram till stan iallafall, gick till Polhem där resten av familjen var. Snodde mammas bil & tog till jobbet :D TURRRRRRRRBO mahah! x)
Slutade jobbet 20.30, kommer hem så har pappa & anna grillat. :D (mamma är på stan med jobbet..)
Ska hämta mamma senare ikväll/natt.. får väl se vad de blir. Så sitt gärna upp & gör mig sällskap på msn!

Imorron tänkte jag åka till Årsunda & sola massa. Får tydligen göra det själv, eftersom ingen vill följa med :/ Men de går nog bra, har ju massa braaa musik med mig ;)
tjatja sweets :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0