29 juni

Vaknade ganska tidigt idag, för en gångsskull! Vid 10 typ. Var hemma och slappade halva dagen, började jobba 16.00 så det var ganska najs! :)
Tog pappas bil till maxi och skulle parkera på baksidan...meeen, det är mås-ungar som springer runt där och föräldrarna är där och vaktar. Jag är as-skraj för måsar, och fåglar överhuvudtaget, så det var jätteäckligt!! :/ Ungarna bara springer runt där och skriker... usch!
Satt i bilen i typ 5 minuter innan jag vågade mig ut ur bilen, och småsprang sedan in i butiken.. haha! x)
Iallafall så vare lugnt idag, såg Alcén där också.. ehm, ingnen mer kommentar om det. Men på min rast så hittar jag nå mer grejs om mitt horoskåp. Hur depp kan man bli?!

aja.. slutade 21.15 och drog hemåt, nyss keeeeeekat panpizza och druckit cola.. :D
Så nu sitter jag här och lyssnar på Mr. Mraz..igen.. haha :p Får verkligen inte nog av hans låtar!

Är ledig imorron, får se vad jag hittar på..
hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0