work.

Är så otroligt trött på att jobba nu! Har jobbat varje dag den här veckan känns det som, vilket det nästan är. Ska även jobba imorron och på tisdag, imorron blire en riktigt lång dag. 12-21.15. Idag vare hur segt som helst, knappt några kunder alls på dagen.. Värmen antar jag. Varför kunde det inte vara såhär varmt när jag var ledig för?! Har knappt hunnit vart ute nåntng alls nu när jag har jobbat. Onsdag-torsdag är jag ledig iallafall.

Har vart enormt festsugen de sista dagarna också, men måste spara.. Snart Cityfesten ju =) Kommer bli asnajs!!
Kom på att jag har fått ganska många kommentarer på jobbet också, vet inte riktigt om man kan kalla det komplimanger men det var en som sa: "Snygga naglar.." ehm..? Sen har nån kommit och sagt att man är söt osv.. men det är mest gamla gubbar.. eller äldre män kanske man säger? :p haha!
Nu blev det ett supertråkigt inlägg om bara jobbet men men.. Hade inget annat att skriva, ska ut och lasta upp massa hö i stallet nu.

Har börjat tänka på nicco igen.. usch, jag vårhar verkligen inte ringa.. :/
aja... hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0