uppdatering

hejsan!
har inte kunnat skriva så mycket eftersom jag jobbat hela veckan och inte orkat. Har ändå inte haft nått att skriva om :p
Men nu så ska jag försöka få ihop nått iallafall. :)

Har som sagt jobbat varje dag från måndag-torsdag, ska även jobba imorron. Och igår så jobbade jag till 16.00, pappa & anna hämtade mig dierkt då, så åkte vi mot Arlanda för att hämta siv, hennes plan skulle komma in 18.30. Vi stannade i uppsala för att äta.. det blev max, sorry donkis. :/ ehm.. när vi ätit klart så får vi reda på att planet är fösenat till 21.55 (!!!!!) Ville ju inte åka hem igen.. de var ju bara onödigt! Så vi åkte in mot Stockholm & mot Skansen eftersom det var allsång och EMD var där ;p
Vi kom till Djurgårn runt 19.30, (alla vet att programmet börjar 20.00) så hittade vi parkering dierkt! En jättesnäll farbror skulle åka, så hade han parkeringstid till kl 21.00 så fick vi den lappen. =) Sen upp mot Skansen, jag höll på att dö när jag gick upp dit! :o Hur långt som helst och hur brant som helst...Men det gick till slut.. pjuuh!

Trots att vi kom så sent så fick vi bra platser & såg väldigt bra! De sjöng Jennie let me love you, men vi hann inte stanna för extra framträdandena eftersom parkeringen gick ut och vi skulle till Arlanda.
Siv hade pratat in ett meddelande på pappas mobil och sagt att hon trodde planet var försenat till 22.30. Så det var ju inte dierkt bråttom heller, men vi åkte dit ändå. Man vet ju aldrig när planen kan komma.
Kom dit iallafall, fikade lite osv.. Så kom planet in 22.55... var jättetrött, men de var superskoj att träffa henne igen! =)
Skjutsade ut henne till stugan på samma gång, så vi var hemma runt 02.00. Slocknade dierkt!
Idag har jag bara jobbat, likadant imorron. :)
Borde nog sova snart. upp & jobba imorron som sagt. ^^

Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0