tjenis

Min blogg är ju inte dierkt den roligaste att läsa, men skit samma det är kul att spara och så kan man titta tillbaka senare. Till exempel spelningen från Hudiksvall förra året ;p haha!
Men iallafall så har jag bara vart hemma idag (igen jaa.. ) tråkigt tråkigt. Mormor, morfar, kusin + morfars bror kom hit för att hjälpa till med att måla huset. Vi gjorde ju det förra året, men det blev nått fel då så färgen har släppt :/

Sen så har jag tänkt mer på det här med USA, åka ska jag göra iår, men vet inte riktigt när. Vill helst åka nu när hon åker hem och sedan igen vid nyår. Skulle va coolt att fira nyår där! :) Jag hoppas att jag kan åka nångång i slutet på september, men då åker jag själv eftersom jag inte hittat nån att åka med :/ Så det blir ju lite läskigt när man ska byta och så.. men det går förhoppningsvis bra ändå :) hmm.. aa ska tänka mer på det.

Juste, jag har ridit idag också! haha de var aslängesen nu, men idag blev det av! =) Hoppade lite med slasken, jag kommer ju inte ha dålig träningsverk imorron heller. ;o När man ska gå en massa.. men äh jag får stå ut! =p
yeye... ehm, vet inte om jag kommer orka blogga om imorron, kommer nog hem ganska sent. We´ll see. :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0