SUPERMAN!

Haha! Kollade nyss på den filmen, den gamla. Eller orginalet kanske? Från -78 var den iallafall, och han som spelade Superman då var assnygg!! Pappa berättade att han hade råkat ut för en olycka och hamnat i koma eller nått sånt, tråkigt.
Jag sov jättedåligt inatt! Vaknade hela tiden, så det var jobbigt. Kom upp 10.30 ungefär..Har som vanligt inte gjort nånting idag, funderar egentligen på varför jag sitter och bloggar när jag inte har något att skriva om. x) Det enda jag gjorde var att åka till köpis för att köpa frukt.
Och nu känner jag att jag skulle behöva dricka coca-cola, jag får ont i huvudet när jag inte druckit cola på en dag.. är det illa? haha usch. 

Måste draaa.. hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0