Sundsvall :)

Tjenis everyone ;p
Tänkte börja med att berätta om gårdagen. Jobbade igår från 12-19, mamma kom och hämtade mig då, åkte hem och åt mat.. grillat :D Sedan satt jag vid datorn ett tag, och sen hämtade jag lindafes på tågstationen, hem igen & kollade på tv och jag fick massage! mahaha! Det behövdes iallafall, så snackade vi lite 'shiiiiit' fram till 03.00 på natten.

Vaknade imorse  vi 07.45, linda gick och duscha och jag sleepade lite till. Men tvingade mig upp tillslut och gjorde mig iordning. :)  Jag, linda & anna åkte hemifrån vid 09.00 och åkte till sätra, hämtade jonte & åkte mot Sundsvall.
Allt gick skitbra med körningen och allt, och vi kom fram fortare än jag väntat så de var ju bra, vi stannade i Tönnebro och tankade också.. jag fick inte upp bensinlocket xD hahaha! Tur att jonte var med...
Kom fram vid 11.30,  hittade väldigt bra parkering i ett parkeringshus ;) Letade reda på stora scenen, checkade lite på stan osv. När vi kom till scenen igen så såg linda bussen komma. Gick dit och vipps så var alla där! Stog och snackade lite & Danny vart asglad när jag sa att jag hade kört själv.. haha han bara ' vare läskigt?' ;p naaw.

Sedan gick vi å keeeeeka på subway. Så gott! :D 
Efter ett tag började allt och de var lika grymt som vanligt! Sundsvallsborna var ganska sega, jag och linda var de enda som ägde stjärt x) Såååå började det regna. Tur att jag hade paraply.
Medans EMD signerade så gick vi och åkte karusell!! =D Virvelvinden, satan så roligt! haha
Vi gick tillbaka till signeringen, fortfarande massa folk kvar i kön, men vi ställde oss där iallafall. Lära ju säga hejdå osv. :p
Danny påpekade att syrran var längre än mig också... 'Men jag tycker om att va kort ju!! :p ' mmm.. linda bröt eriks rygg också.. :/ ajaj!
D: Jaaa, Matte har du varit med några killar?
M: SssCCCCCHHHHH! *viftar med handen* - haha
Sedan åkte vi hemåt igen. Fick syn på turnébussen också, men den var för snabb, de körde i kanske150-160 km/h och jag vill helst behålla mitt körkort.
Stannade i Tönnebro igen & åt lite mat, fläskfilé & pommes blev det. :) Så nu sitter vi här på mitt rum och flummar. Borde nog sova snart, rejält trött.
Och imorron bär det av igen, först Stockholm och sen E-tuna. Kanoners ;) Efter de blir jag kvar i Sthlm ett tag hos linda. =) yay!
hej sålängeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0