Sthlm day 2 & andra saker. (10 juli!!)

Jag har väldigt dåligt minne, men ska göra mitt bästa för att komma ihåg.
Vaknade ganska tidigt, satt vid datorn och gjorde inte mycket alls, linda segade & vi missade 3 bussar. (y) haha xD

När vi väl kom iväg så lämnade vi min väska på centralen i ett skåp & åkte ner mot hötorget, linda köpte ett linne, och jag köpte ett linne/klänning eller vad man nu ska kalla det. Fint vare iaf. :) Åkte vidare mot Söder och till lindas andra hem. Köpte med pizza också. :)
Efter vi ätit klart så gick vi på en liten vandringstur runt och kollade lite =)
Tog 19.50 (?) tåget hem iaf.


IDAG FYLLER JAG ÅR!

yay! :)
Måste sova nu. pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0