18 juli

Stockholm idag :) och dagen blev mycket bättre än förväntat!
Började iallafall med att tvinga mig upp ur min sköna säng vid 06.30 imorse, ingen höjdare direkt men iallafall. Åkte till tågstationen, mötte upp jonte & hoppade på tåget till Upplands Väsby, fast vi var tvungna att vänta i typ 30 minuter i Tierp, så vi gick en liten promenad där. :p haha! Kom fram till Väsby så småningom och sen pendeln till centralen. Började gå mot centrum och kom på att jag var ganska hungrig, så vi gick till donken vid Hötorget och hinner inte längre än så eftersom jag hör en låt som jag känner igen! Alex & bandet sound checkade. :) Stog och lyssnade en liten stund, men sen kom jag på att jag var hungrig igen så då blev det donken! Åt upp & gick tillbaka och kollade lite, träffade Jonah som jag inte sett på jääättelänge! haha han är så trevlig! Han tyckte han kände igen jonte..
Jonah: Dig har jag träffat förrut!
Jonte: eeh.. neej det har du nog inte gjort..
Jonah: nän, men då är du bara lik någon då :)
Haha! Fast vi kom på senare att jonte var ju med när Jonah turnerade med Danny och han var ju med i Uppsala på Lotus så de kanske var därifrån. =)
Vandrade vidare och gick väl igenom det flesta affärerna :p eller inte alla, men många. Satt och kollade på folk på Norrmalms torg.. och sen tillbaka till Hötorget för att se spelningen. Den var bra! Ljudet var lite konstigt bara..
Träffade Erika & Naty där också! :D Har inte träffat dom på aslänge, så det var skoj! Snackade lite med dom.. sen kom Alex och snackade lite.. å så kom Jonah igen, sen Alex igen.. Jag passade Alex gitarr en stund medans han stack iväg och snackade med Jonah. Snackade lite mer.. och sedan drog han. Pratade med Jonah lite mer utanför och sedan kom en taxi och hämtade honom.
Jag & jonte drog och åt mat.. sen gick vi ännumera och sen tillbaka till centralen coh väntade på tåget hem. Tågresan var ganska rolig xD "Då kan jag ju gå ut med katterna i koppel så de kan sniffa lite liksom..!" HAHAHAHAH!

yeye.. ska sova nu iallafall. SKITSKOJ DAG! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0