11 juli

Hade en väldans bra fördelsedag :) Fick mest presentkort & pengar.. det går ju alltid åt ;) Grillade lite med faromor, farfar & siv igår. Mormor, morfar + morbror kommer imorron! Blir nog bra.

Idag har jag inte gjort mycket alls, sov ganska länge, sen åkte jag med pappa in till stan en sväng.. fixade lite sen hem igen. Kollade tv, men de var för tråkigt då så jag åkte till köpis istället! :) Hittade ett par skor på scorette + underkläder från h&m (rosa såklart!) hah ;) Och så köpte jag en spegel på IKEA (vart var linda?!).

hmm.. var väl inte så mycket mer än så, ska kolla på Bad Boys nu snart, såå bra! xD haha
Förresten  så läste jag på aftonbladet nyss att Darin blivit av med körkortet :/ stackarn, han hade kört över 140 km/h.. ooops. Ska nog inte säga mer om det ;p

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0