sundsvall & gävle

Ska först säga att jag är sjuk :/ Hade massa feber igår, men idag är det bättre :) Så förhoppningsvis blir det skola imorron!

Ska berätta om Sundsvall

Jag, Jossa & Linda hoppade på x2000 mot Sundsvall i söndags, tågresan dit var rolig. Speciellt Linda. "Erik är bäst! - Säger Linda, men dom andra är också fina" Kom till S-vall, stog vid stationen ett tag. Och så Linda bara: "Erik!"
haha det visade sig att Erik och Mattias hade åkt samma tåg som oss dit. Lite roligt. :P
Sen satte vi oss på donken och åt lite. Sedan gick vi dit de skulle vara. PipeLine hette det. =)
Stog och väntade ett bra tag... eller typ lite mer en 1 timme.. :P Var typ inga folk alls.. ^^  Så det var NAJS!

Gick hur bra som helst att komma in också! Var bara att säga en skola och klass. =P
Platser längst fram of course, och så spelade Windfall, söta pojkar :)
Sen kom Danny ut och körde If only you, sedan Mattias med någon låt, kommer inte ihåg? :P Och sen Erik med I can´t say I´m sorry. Sen körde dom All for love & även Apologize, mycket fint! =)
Sen vare signering, och det var typ kaos^^ haha :P Men roligt vare! Gick runt till Danny och han fick skriva på min arm, och så sa han: Jag har läst de du skrev och det är ingen fara, tänk inte på det!
Då kom jag och tänka på det igen och vart nästan tårögd.. men tur att han förstog! Charmtrollet där! ;)
De signerade klart och jag gav dom en varsin chokladkaka. Helt nya som inte kommit ut än ;D Dom vart jätteglada!
Sen åkte Danny hem och vi väntade på nästa tåg. Satte oss på donken och lodade igen. Men sedan åkte vi äntligen hem.
Mycket rolig dag!

Gävle

Yes, dagen efter, alltså i måndags var dom i Gävle på sjömanskyrkan :) Vi satt och värmde oss där inne rätt länge, tills vi blev utslängda av Henke! :o Inte snällt henke! :P haha, jaja så vi ställde oss där utanför, fick reda på att man skulle ha andra biljetter än dom vi hade så vi var tvunga att gå till skolan och fixa nya. Gick tillbaka, stog där ett tag till.. Erik & Mattias hade redan kommit, så allt som fattades var Danny, han kom också så småningom.
Och efter lite mer väntande så fick vi komma in, sa åt Anna att ta bra platser, men det gick bra ändå =)

Det var samma sak som i Sundsvall, fast dom hade andra kläder på sig. :P Efteråt signering igen, och jag vart tvungen att berätta för Danny om Falköping grejen, alltså att jag beställde en "grillad med korv" HAHAH!
Sen kramkramkram och "luft pussar" (?) haha, sen så när vi skulle gå ner i trappen så gick Danny bakom mig och så börjar han skrika å stressa som fan! Så jag sprang ner å hoppade ner dom sista 4 stegen. :P Och han börja asgarva. xD
Sen så åkte vi hem :)
Tack sötnosar. =)

Kom just på att jag inte ätit på 24 timmar. :/ Är inte ett dugg hungrig heller... Ska väl försöka pressa i mig nått snart.

pussar hejsan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0