sthlm & electrolux

I fredags när jag var på väg till Köpis från skolan så får jag ett sms av Jossa, "Är du ledig imorron, spelning!", då vart det bara, öhm okej? haha så ringde jag upp och fick mer info. ;)
Var ju tvungen att kolla med mamma om det var okej, å jag bara: "Eeh, mamma... en fråga.." Och hon direkt bara: "Vart ska du åka nu då?" Och jag bara "Stockholm...(a) "
haha så det löste sig ;) På fredags kvällen bokade Jossa tåg biljetter osv. =)

Den dagen började ju Let´s Dance också, Danny är med! :D Han var superduktig, han & den där malin hamnade någonstans i mitten. Men han var nöjd, så det var bra! Susa kom hit och kollade det med mig, sen efter det så satt vi å snacka lite skit, det är alltid roligt! =) Vid 23.00 åkte hon hem, och jag gick å la mig, as trött! Och så skulle man upp tidigt...

Vaknade dagen efter, prupptrött, men jag tog mig upp & till tågstationen, mötte Jossa och hoppade på tåget till Stockholm! Vi var där typ 9.30, kom på att affärerna öppnade 10.00, och så skulle vi vänta på Linda också, Vi gick runt lite på Drottning gatan i brist på annat och göra... Så öppnade affärerna, gick in på Åhléns, hittade ett par jeans för 2395:- xD SJUKT!! Vi väntade på Linda... vi väntade å väntade.. SÅ tillslut kom hon! Vid tyo 11.00 :P Liiiite sen, men men!
Så åkte vi mot Electrolux, som låg någonstans :P Kom dit, såg att massa fans stog vid huvudentrén, så vi gick runt lite och kollade. Hittade godsmottagningen, och en sån där som man kan ringa upp folk med, så vi ringde receptionen och frågade lite, så sa han att vi skulle komma till huvudentrén och prata om saken.
Sagt och gjort, vi gick dit, så kom det en snubbe och öppnade.. Han släppte BARA in mig, Jossa & Linda, alla andra bara; "Men vi då??" -Ooops, men vi skulle bara prata med honom.
Jossa som är bäst på att prata med folk försökte få oss att få stanna där inne, jag och Linda satt i några fotöljer längre bort. Sen ser vi EMD komma där inne, jag vart så glad! Jag har ju inte sett Danny på jättelänge!

Så fick jag träffa Mattias för första gången också, riktigt trevlig! =) Och får värsta bamsekramen av Danny, lillevän!
Linda tycker det är jätteroligt när jag säger så, jag fattar inte? :P
Så står vakterna där också, och Danny bara " Men dom har ju åkt ända från Gävle!" Danny och Erik började snacka om backstagepass å grejjer, men vakterna pratade om brandsäkerhet å skit! BÖH! Sen sa Danny att dom skulle iväg och repa någonstans inför Nyhetsmorgon idag, och menade på att vi skulle få se det, men det vart inte så. Men dom var verkligen jättegulliga! Tack för att ni försökte!
Såå vi gick ut igen, åkte tillbaka till stan och kollade på skooor! :D Hittade massa fina, men köpte inga..
Efter ett par timmar ¨åkte vi tillbaka dit, och då var det bara att vänta! Det var sagt att det skulle vara slut vid 17.00, men dom kom inte förrän 18.00!
Mitt och Jossas tåg gick 18.30! PANIK! :O Sa till Danny att vi hade jättebråttom, och han bara; "Jaa juste, det var verkligen jättetråkigt att de inte blev något! Ha det så bra...!!"
Så sprang vi till tunnelbanan, sprang genom heeela centralen och mot tåget. Vi hann med det med typ en minut!! :o Helt slut var vi, och vi somnade nästan på tåget. Vi kom hem vid 20.00.

Och idag har jag typ inte gjort nånting, kollat film... typ det enda.
Så det var min helg =)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0