Nyår!

På nyårsafton var jag och jossa i Sthlm! Vi bodde med Fia, i hennes kusins lägenhet, fett najs ;) Linda var också med! egentligen var det meningen att susa & sandra också skulle komma, men susa vart sjuk å då ville inte sandra åka själv.. :( Tråkigt, men det gick ändå, vi hade mycket trevligt! =)
Jag & Jossa åkte ju dit på lördag kväll, åkte till jossa direkt efter jobbet, åt lite å sen till stationen. Tåget gick 21.00! Förrästen, snygg-robin jobbade idag ;) HAH! najsnajs förstår ni...

jappjapp, men sen kom vi fram till centralen, tog tunnelbanan mot Hagsätra, Linda hoppade på också :D
Så hoppade vi av i Högdalen, Fia mötte oss där sen gick vi till lägenheten och bara slappade hela kvällen/natten.
Sen så var det Globen dagen efter, men det var kasst så de är inte värt att ta upp så mycket om det nu, EMD gör låten klockrent, det är det enda jag kan säga! Innan Globen så sprang vi bara runt på stan en massa!

 Dagen efter gick vi och handlade, på ica såklart, mat till kvällen! :) Det vart en del faktiskt.. Vi hade inte ätit någon frukost, så vi stannade å åt pizza&kebab. Medans jag & linda beställde maten så gick jossa & fia till systemet!
Åt mat, fixade allt, så gick vi hemåt med matvarorna. Satt vid datorn & muppade ner oss... Orkade inte med det, så jag och linda åkte till Råcksta ;D haha! Yes, vi skulle kolla in läget där, men det var ju ingen hemma, men ändå. Det var roligt & linda fick boksavligt talat DRA mig därifrån! xD hahaha! Hon slog mig med en pinne också! :o
jaja, vi åkte därifrån och vidare hemåt, såg förrästen han Jesper som var med i Ondskan på tunnelbanan, kommer inte ihåg vad han heter i efternman men ändå, han vare iaf. :P

När vi kom hem så hade Naty kommit dit! =) Och efter mycket tjat så började vi alla med maten. Fläskfilé & potatisgratäng, MUMS! Vi hade SÅ roligt hela tiden, mycket tack vare dig Linda, och såklart alla er andra också ;) Skrattade jättemycket hela tiden! Vi spelade spel och grejer, hade trevligt, sedan när det närmade sig 00.00 så gick vi ut på gårdsplanen och kollade på alla raketer! :)
Vi åt & drack hela kvällen och hade mysigt!

Imorse var det lite jobbigare att gå upp, men vi lära städa och så innan Fias föräldrar skulle komma & hämta henne. Det gick ganska fort att städa, så vi spelade lite mer spel innan dom kom ;D KUL! Sen åkte vi till centralen, sa hejdå till Naty & Linda. Hoppade på tåget, och nu är man hemma.

Så detta vart den första bloggen 2008, hoppas verkligen att det här året kommer bli grymt roligt!
2007 har vart det bästa året i mitt liv, det mesta tack vare Danny. har fått så många vänner, jag har träffat så mycket olika folk och sett platser jag aldrig skulle sett tidigare. Så tack!
Hoppas det här med E.M.D. kommer gå bra & att Darin kommer med sin nya skiva snart ;)
haha! (sorry alla, men ni får stå ut med mig, vare sig ni vill eller inte ;) )

puss&kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0