koko?

idag har jag bara vart i skolan, ganska segt som vanligt men det funkar :) yääs..

juste! igår snöade det kanske hur mycket som helst!! :o Lätt över 1 dm som kom! och idag vare sviinkallt! men vi överlever :P konstigt hur vädret är nu faktiskt... och hur man påverkas av det.
haha jag kommer aldrig glömma snöovädret som var här i Gävle 1998/99! POMMESFRITTES vad skoj det var! kommer ihåg att jag skulle ut och leka i snön, så stog jag och hoppade på våran bil, som jag inte visste stog där då, alltså man såg verkligen ingenting! sjukt... men också sjukt roligt! (slapp ju skolan) xD Man typ druknade i snön för det var så mycket!

Sen har jag hört att det är en ny storm påväg, vet inte om den kommer hit upp men det märker vi väl isf :) yäyä..

Skulle behöva plugga lite också...Psykologi seminarium till imorron. haha idag på fysologin så hade vi skitans kuL! Alla började snacka om alla dåliga lärare vi har haft/har... Undrar vad Nika tycker om våran klass nu...? :o

chips <3
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0