Sportlov

Haft lov den här veckan, eller ja, jag har inte haft så mycket till lov eftersom jag jobbat från måndag-fredag. Men det har gått bra!  moneymoney ;)
maha! mm... fick vara i "Mini" idag också, leka med barnen medans föräldrarna är inne å handlar, när jag kom dit var det typ 6 barn där.. Sen efter typ 20 minuter så hade alla handlat färdigt. Så jag hade inga barn att leka med.. Fick sitta där själv och rita xD haha! Det var kul, ett litet tag... ^^ fick börja städa och plocka undan..Sedan stänga.

Slutade 20.00 skyndade att byta om och hem väldigt snabbt för att kolla på Så ska det låta och Let´s Dance såklart, men Så ska det låta mest, för nu har man ju sett honom dansat så mycket redan. plus att jag tror att det inte kommer gå så bra den här veckan... jaja, får väl se!

Imorron blir Sala, ska hälsa på släkten :) En varning bara: Jag ska köra, så håll er INNE! ;D haha! Näe, så illa är jag inte på att köra...:P Det ska nog gå bra!

Annars så äre väl inte så mycket som händer just nu...
Ska fortsätta kolla på Let´s Dance nu.

chips ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0