SOL!

Idag har det verkligen vart superfint väder!! Man blir på så bra humör! =)
Bort med vinterjackan ;)

hmm... vill verkligen på söndag. Hoppas det löser sig! Kom på att jag har vart på massa ställen under 2007, även en del nu redan under 2008. Haha, täntke räkna upp de här så man inte glömmer, varje gång har ett eget minne, det är så skönt att minnas ibland! :P

2007
20 maj Valbo köpcentrum
6 juni Söderhamn
15 juni Furuvik
24 juni Eskilstuna
29 juni Enköping
25 juli Rix Örebro
4 augusti Sommarkrysset, Stockholm
25-26 augusti Avesta, Nya star hotell
31 augusti Västerås
29-30 september Hudiksvall, Stat (2x) ;)
31 september Uppsala, Lotus
24 november Gävle, Olearys
7 december Idolfinal Globen.
8-9 december Falköping, Dagnys ;)
22 december Katarina kyrka, Stockholm
29 december Globen, Svenska rikshjältar
2008
12 januari Elecrolux, Stockholm
20 januari Sundsvall (TBS)
21 januari Gävle (TBS)
16 februari RixFm i fjällen, Sälen

--->24 februari Hudiksvall?
25 februari Danny fyller år :D

Har säkert glömt nått nu men... det får se ut så här :P

Det här är helt sjukt egentligen... och jag tillhör inte de som är "värst" när det gäller sånt här, tro mig..
haha olas fans är fan värre...xD yeye.. har tråkigt nu iallafall. Var på stan idag å kolla om jag hittade nån ny jacka.. Men vi får se. =) Köpte ju nya skor (IGEN!!) igår..eller förrgår, kommer inte ihåg.. 800 kostade de. AAH! Slå mig om jag köper mer den här månaden!!

Ska försöka göra nå nyttigt nu... puss&chips ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha ja det är en hel del! vilka minnen

2008-02-20 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0