SKOLAN

Nu sitter jag i skolan, har svenska just nu, ska skriva CV osv... tråkigt. :/

Tänkte berätta om gårdagens bussresa xD
Jag skulle ta 3an mot Andersberg och Ica maxi för att jobba. Medans jag väntar på bussen kommer det 2 snubbar som inte är sådär jättenyktra med 3 stolar från donken! :o haha iaf så satte dom sig på stolarna vid busshållsplatsen där det var jätte mycket folk och börja snacka massa skit :P
Sen när bussen kom så går ju alla in genom framdörren på bussen, förrutom dom 2 som tar sina stolar, går in genom bakdörren på bussen och sätter sig på stolarna längstbak i bussen!! xD haha chaffören fick dampryck på dom och sa att polisen var på väg och var där om typ 2 minuter. Då började de svära och mumla, så sa den ena; "Stick och brinn!" så gick dom...

Det var väldigt roligt att lyssna på kan jag säga ;)

Sen äre bara Psykologi kvar..
Ikväll så ska jag till Susa, Sara & Sandra ska också dit så ska vi kolla på massa filmer. =) najsnajs!

c ya lajtör aligajtör!

Jag vill till Sälen nästa helg!!! Nån som har bil och vill köra? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0