schuul

sitter i skolan.. börjar inte förrän 10 :/ Men jag skulle inte komma in till skolan annars, visst, jag hade kunnat åka buss, men då hade jag behövt gå upp samma tid iaf^^ Skönare att åka bil ;) hehe..

iallafall så har vi svenska nu, eller senare. :P Sen marknadsföring, lunch och fysologi. Den är SÅ jobbig! Fysologin alltså, en av världens jobbigaste lärare som knappt kan svenska. "Kommunikations problem!" - Säger hon... DOH..
Och så får vi bara leka på lektionerna..viskleken vart det förra gången xD  jaja... Förstår inte hur man får betyg i det men men...
Slutar iallafall 14 så det är skönt. :)  Gick hem från skolan igår, hade världens huvudvärk så jag åkte hem vid 13. Åkte hem, tog en alveon och somnade i ett par timmar. Det var skönt.=) Kändes mycket bättre efter det.

Snart äre fredag! =) Kommer bli grymt roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0