Onsdag

Skolan som vanligt idag.. eller vi hade halv studiedag..:P 2 lektioner och slutade 11. Hade Business english & Rättskunskap. haha rättskunskapen var så rolig!! Lasse är BRA! Han bara satte sig på en stol i klassrummet och så ville han att vi skulle klaga på det vi ville inom skolan... Så då drogs allt igång igen... trots att man har hört det så många gånger så tröttnar jag aldrig på det... Alla har väl någon lärare som de inte tycker om/ogillar och har sina förklaringar till det. Det är skitkul att höra!
Det var väl mest om BrittLouise.. (fortfarande) haha men hon är ju inte kvar men det är roligt att skylla på henne iaf för hon är helt störd!! Tack vare henne som jag inte fick nått betyg i spanska^^ TACK! Häxa är hon....

Efter det så åkte jag hem, eller till köpis så hämtade mamma mig därifrån. Sen så har jag vart ute i stallet och fixat åt hästarna osv.. och nu sitter jag här. :)

Jossa, Linda & Plantan (Nathalie) var ju i Linköping igår och kollade in ni-vet-vilka igen...:P haha det är stört hur man håller på egnetligen... men man får aldrig nog. Men som sagt så var inte jag med, men lyssnade genom jossas mobil iaf. =)
hahaa Jossa & Linda, fötlåt för att jag ringde hela tiden, men jag blir så nyfiken!! :P

Pratade även med en viss Mr.D i telefonen! Det vart typ:
D: Vart faaaan håller du hus någonstans, jag saaaaknar ju dig!
E: Jag är hemma... ville jättegärna åka men kunde inte.
D: Jaha... men jag kommer aldrig förlåta dig, bara så du vet! ;)
E: haha, men vi får ta igen det i sommar ;)
D: Ja, ja det får vi göra! :D
D: Men det var skönt att höra din röst iaf :)
E: Detsamma! Hoppas vi ses snart igen :)
D: Det gör vi nog!
D: Du får ha det så bra, hejdå. PUSS
E: Desamma. puss hej


haha det var kul!

yäyä..
ÅH! Hoppas vi ska äta tacos ikväll.... MUMS! <3

ps, Jag saknar dig med ;) haha!

puss hays!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Du skulle varit med! Han har fått nå tok på det där med mig och morsan asså xD

2008-02-09 @ 00:11:32
URL: http://jossanhoppsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0