konstig busschafför...

När jag, susa & sandra var på bussen på väg till köpis efter skolan så stannade bussen vid Åby och ingen fattade varför...xD haha buschaffören bara tog på sig jackan och sprang därifrån! :o Vi trodde han skulle in å köpa pizza eller nått.. men han kom tillbaka tillslut, fick aldrig reda på vad han gjorde..

Efter det åkte jag hem, åkte med pappa till storvik för att köpa kraftfoder+lusern. Stannade i sandviken för att köpa chips.. :)
Sen så har jag kollat på Let´s Dance, Danny var superduktig! Fick en 10a :D Kanoners!  Jossa & Linda: Ni måste hälsa från mig imorron! xP hehe.. (a)
Imorron ska jag på hockey, pratade med stefan och de visade sig att han också skulle dit! :D Så det blir kul att träffa han igen, var jätte länge sen!  Så det ser jag fram emot! =) Juste jag lånade pirates of the caribbean (?) av susa också, började kolla på den innan Let´s Dance men hann inte kolla klart, så den ska jag se snart.

Äntligen sportlov!! :D SÅ SKÖNT!

image14

Här är en bild från Sälen. :)
Saknar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0