IDAG

Idag ska jag åka till Hudiksvall & Sundsvall med massa folk :) Kommer nog bli skoj! Var länge sen jag var uppe klockan 06 faktiskt... :o Alltså jag gick upp då.. vet inte varför, men det blev så.

Var ju på hockey igår, själva matchen behöver jag ju inte säga nått om, men jag hade kul iaf! Träffade stefan där som jag jobbade med på Gevalia. Så satt vi där i vip baren under hela matchen xD haha
Efter den var slut så följde han med hem till mig, och vi hämtade upp sandra på vägen, satt å kolla film å prata typ hela kvällen, han åkte hem runt 2 tror jag. Var bra trött då!

Så det var najsnajs! =) Näe, ska nog väcka sandra snart...bussen går om typ 1 timme. =)

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0