Hudik & Sundsvall :)

Dagen började med att jag gick upp väldans tidigt... :o AH, prupptrött, men ändå. Sen så väckte jag ju sandra, sedan skjutsade mamma oss till bussen. Och så var jag påväg! :) Tog mig till statoil, där jag skulle bli hämtade runt 9, var där 08.55, gick in å handlade lite småsaker, såå ringer jossa å säger att de är typ 15-20 minuter fösenade. Så stog jag där..i 45 minuter.. xD haha jaja, jag överlevde.
Åkte mot Hudiksvall, tog väl en timme å liite mer kanske. :P Kom dit, träffade folk, alla var på bra humör osv! Körde det "gamla vanliga", om man nu kan säga så. Det var HUR mycket folk som helst i Hudik! jisses!
Sen vare signering så medans de signade så drog vi mot nästa stopp. ;)

Väl framme på i nästa stad så kommer de nästan direkt efter oss, någon minut sena bara. Hann prata en massa, var inte så mycket folk på slutet så det var myys! ;) kulkul! Det var väldigt sociala & pratglada.! =D
Så söta är de! =)

Sen så äre ju
vissa människor som inte klarar av att låta andra vara glada för det de får, och får vara med om och bara måste "skvallra".. Och kanske undra varför hon inte får vara med om sånt? mm, men det är ju inte vårt fel, du kan inte ta ut dina problem på andras bekostnad. Detta skapar ju såklart problem bland killarna också, synd att du inte kan ha överseénde med det och låta de få jobba ifred. Det är tråkigt...

jaja, ska inte gnälla nå mer, tänkte lägga upp lite bilder på bdb innan jag går och duschar och somnar. :)

MYCKET LYCKAD DAG helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0