Högskola

Jappjapp, idag var skolan på högskolan..:P haha!
Iallafall så hade de nå introduktion  om själva skolan sen var de meningen att vi skulle gå runt och kolla på massa saker, typ information om vad man kan gå osv. Tråkigt. Efter introduktionen så snackade de om fastighetsmäklar jobb och vad man skulle gå osv... Lyssnade på det i ca 40 minuter. Sen drog vi ner på stan. :P Klockan var typ 9.30 och egentligen skulle vi vara kvar där till 11.30, men de var ingen närvaro eller nått + att det var tråkigt. :)
Men vi fick festis och frukt :D

Flera satt och lekte med mikrofonerna som fanns typ överallt... xD haha

På stan så vandrade vi runt, bestämde oss för att äta på Subway, igen.. ^^ :P Så provade vi balklänningar... det var roligt! Fick på mig värsta rosa prinsessklänningen. Jättesöt var den!
Sen tog jag & Susa bussen till köpis, gick runt ett tag, sen kom mamma vid 13.30 och så åkte jag hem. :)

Juste, färgade håret nyss också, hade värsta utväxten! Fast egentligen tror jag inte de syntes så mycket men iallafall. Förrästen så äre tydligen bara Tim som vill åka med mig till Cypern, ingen annan som anmält sig xP

Är ruskigt trött... så äre ju alla hjärtans dag imorron.. Tänkte fira den på donken faktiskt :D haha! Har ingen mysig person att dela den med...
Nu får ni ursäkta men imorron äre faktiskt exakt ett år sedan Tokyo släpptes :D
YAY!

Ska sova snart. tror jag... :P Ihelgen blir de snuttplutt! ;) Kommer nog bli kanonroligt!

image12


MUHÄHÄ :P

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0