grejs

Okej, Linda, jag får väl be om ursäkt då! Glömde mitt superhäftiga efternamn ett tag där ;) Sanningen är faktiskt att jag & linda gifte oss i en tunnel i Sundsvall med Carola i bakrunden som sjöng julmusik xD HAHA

så äre faktiskt.

-Jag har skitanstråkigt!! Hade jättegärna åkt med jossa in till stan för att hälsa på nisse,jonas, hankie å frazze.. men jag kunde inte! böh.. Maybe en annan gång? (a)
Så jag måste sitta här hemma och ha helt tråkigt! Göta kanal går på tv nu, men jag orkade inte. :/

Juste, var ju ut igår, det var ganska tråkigt... Hade lite ont i huvet också... vet inte vad de berodde på. Men jag, sandra, dingtuna, stina å jessica åkte ner på stan iaf. Skulle kanske gått ut idag ist, men det gick ju inte! Allt blir bara fel när mamma och pappa är borta! =/ Man kommer liksom ingenstans :p

FÖRRÄSTEN! äre nån som vill åka utomlands med mig? typ Cypern i juni? :D Skriv namn och nummer där man skriver kommentar så hör jag av mig! ;D haha hmm näe, men namn iaf! =) Tråkigt att åka själv....

chips ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

jaa ! :) de va så romantiskt! :)

2008-02-06 @ 17:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0