frågor

Hittade lite frågor på Stinas blogg som jag kände för att låna :P haha! Jag har tråkigt såå here we go !

1. Vem är du? Elin
2. Ålder? 18 (19 i år, väldigt viktigt att veta!) haha!
3. e-post? [email protected]
4. Du bor? Hemma (Gävle)
5. Du kommer från?
Gävle
6. Stjärntecken?Kräfta
7. Civilstatus? Singel...
8. Bästa egenskap? va?
9. Sämsta egenskap?
va?
10. Husdjur? 2 hunar, 2 hästar & 2 katter..
11. Familj? mamma, pappa & syster
12. Kroppsdel du har mest nytta av? vet inte?
13. Kroppsdel du tycker mest om? vet inte? ögon kanske? räknas de som kroppsdel? :o
14. Jag sover i min säng :D
15. Vilka sporter utövar du?
Hästar..
16. Djur jag är lik? -.-
17. Tror du på något?
Att Brynäs någongång kommer att ta SM-guld igen!
18. Frilla? ingen... trök hår
19. Hårfärg?
brunt
20. Ögonfärg?
bruna
21. Längd? Enligt mitt pass så ska jag vara 1.68, men jag tror mer på 1.67 :P
22. Vikt? huum...?
23. Skostolek? 37,38 & 39 xD haha
24. Gillar?
Danny ;)
25. Ogillar? Dom som dömer folk efter vilken musik de lyssnar på ^^
26. Favoritglass? Vanilj!
27. Vem/vilka vet mest om mig? Jag såklart, men annars äre väl susa, sandrgay & jossa :P
28. Favoritdryck? always coca-cola ;D
29. När var du senast riktigt full?
haha hang med sandra före jul...
30. Favoritdag?
fredagar! (efter skolan)
31. Favoritklädesplagg? mjukisbrallor!
32. Musiksmak?
Ni som känner mig vet... :P
33. Liknar du en kändis?
Tror jag inte?
34. Senast köpta skiva? Heart.Beats ;)
35. Senast film på bio? Kommer inte ihåg...
36. Vad äre för datum idag? 2/2 -2008
37. Bästa årstiden? SOMMAR! <3
38. Favoritfärg? rosa :D
39. Vad ville du bli när du var liten? veterinär...
40. Blev du det? haha neej, kommer inte bli heller..
41. Katt eller hund? hund faktiskt...:)
42. Har du pojkvän? nope!
43. Tittar du på sport? ooja :D
44. Hur många bilar har du/din familj? 2
45. Vem är snyggast i världen? ojoj... finns många.. ;)
46. Är du blyg? Kan hända...
47. Vad gör du i år? Skola, sen så blire jobba sen USA! :D äntligen! ;)
48. Vad har/hade du mvg i? haha xD
49. Vad har/hade du ig i? HAHA xD inga kommentarer..
50. Favoritlaget? BRYNÄS IF ÄR DOM BÄSTA!
51. Hur många par skor har du? oj... 10 kanske?
52. Kan du stå på händer? Kunde...


Kommentarer
Postat av: Linda

VAD ÄRE JAG SER!? VADÅ SINGEL! VI GIFTE OSS JUE! ;/

2008-02-02 @ 20:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0