Allt möjligt

Var ju hos susa igår med sandra, sara & stina. susa & stina kom och hämtade mig så hämtade vi sandra hemma hos henne. :P yeeeas...
Åkte till susa, sara hade kommit före. Kollade på en hel del filmer faktiskt, eller 3 st fast de var ju långa. =) snackade om allt och alla.. ganska roligt ;)

Sen idag har jag bara jobbat.. Johan Oremo kom idag igen! :D haha! han handlade inte av mig men jag hade bra utsikt ;) Fick sluta 10 minuter tidigare också! yäyä!

Så jag köpte lite chips och åkte hem för att kolla melodifestivalen. haha jocke ramsell var ju med och spelade, dierkt när jag såg honom så tänkte jag bara: "Oh no"! Och 10 sekunder senare får jag ett sms av susa: "ramsell på tv ju! my god!"
HAHA !  ja herregud.... inga kommentarer...
Sen kom BJÖRN GUSTAFSSON! Hur klockren är han inte??! Snuttplutt! haha han är så söt :)

Nej, ska nog sova snart, upp och jobba imorron med. :/ men hey, moneymoney =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0