weekend

Skönt med helg efter allt jobbande, och allt folk som har handlat! Kanske inte så konstigt med tanke på att de snart är jul, men oj så mycket det kommer bli veckan innan jul!
Jaja, det får bli som det blir. :)
Haha, sitter och lyssnar på hockeyn på radiosporten nu, Brynäs spelar mot HV borta, så hör man massa smålänningar sitta och svära i bakgrunden x) Lite underhållande. Det står 2-2 nu iallafall i sista perioden, får se hur det blir.

Idag var jag och pappa på IKEA, åt korv (nej inte pizza Linda.) :p och köpte en ny byrå, det behövs verkligen! En svart blev det, har försökt få ihop den idag, men det har gått sådär. Hur mycket delar och skruvar som helst! :o Har bara fått ihop lådorna hittills, tar resten imorron! Hehe.
Inte fick jag någon som ville följa med mig ut på krogen den här helgen heller... är himla festsugen måste jag säga! På tisdag ska jag till frissan =) Ska snagga av det jag har och låta det växa ut nytt! eller inte... hehe, nja får se hur det blir.

Ikväll blire bara va hemma och kolla på tv, kan väl vara skoj det med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0