Tralalala

Tråkigt i slaskvädret.
Tänker på att få vara i California just nu, där skulle man bara behöva en t-shirt eller tunn tröja utomhus nu, på dagarna iallafall. Jag hatar de här vädret! Ska det vara vinter så ska det verkligen vara minus grader och snö, inte som det är nu, snöslask, en plus grad och det snöregnar. Vem vill ha det så?!
Jag längtar tillbaka så otroligt mycket.

Idag har jag fixat färdigt med mitt rum iallafall, köpt ny byrå och nytt bord, så det ser nice ut :) Hehe kommit på att när jag flyttar hemifrån så kommer det bara vara saker från IKEA där.. ;p

Så nu efter jul och allt så måste jag betala tillbaka pappa pengarna för bilen... 15.000, sen ska jag ju spara till en till resa nästa år också, så jag kommer ha noll pengar kvar! x)

Nu ska jag äta chips och dricka pepsi och kolla film. ;D
yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0