lördag

Äntligen är det lördag och veckan är nästan slut. Är ledig imorron så det är riktigt skönt! Är riktigt partysugen nu, men det får vänta ett par dagar. Eller efter jul rättare sagt, har 2 st 11 timmars pass kvar på maxi först :/ kommer bli jobbigt.
Jul är det snart också, har noll julfeeling. Ingen snö ens, usch!

Förövrigt så har jag tänkt väldigt mycket på USA. Tänk vad coolt de skulle vara att bo och jobba där! Satan så härligt. Sånt kan man väl bara drömma om just nu.
   

Vill tillbaka!

Äh, jag som hade så mycket saker i huvet som jag tänkte skriva om, och nu är allt borta. Imorron när jag är ledig blir det väl att åka till köpis för att köpa mer julklappar. Har bara köpt 3 st hittills :s

Nej nu ska jag sova. God Natt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför kan man bara drömma om att bo och jobba där för? var bara tvungen och fråga eftersom planen efter min studenten 2010 är att direkt flytta och jobba i Californien och jag ser inga hinder överhuvudtaget nästan. Tänkte bara om man drömmer för stort och istället inser när man gått ut att sånt som att flytta till CA. tex. inte går?? (kom bara in på din blogg och var tvungen att fråga) :P

2009-01-05 @ 23:58:29
URL: http://vitardetsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0