bråk och hang loose

Igår var det ju hockey, hela familjen var där. Tommy var där också, han hade lämnat sitt visakort inne i baren så jag kunde dricka hur mycket jag ville x) Hehe, blev bara en breezer och en cola :p
Matchen var som förväntat, helt galet störd! Men dock ganska rolig ändå. Tråkigt bara att det kommer 08.or som bara kommer för att slåss, de hade iallafall spärrat av deras område där de var, men vissa hade ju köpt sittplater, det satt några neranför mig. När andra perioden satt de 2 st djurgårdare och eldade en brynäsflagga neranför mig, jag drog ner till polisen och sa till dem. De kom ännu fler poliser, typ 10 st och alla upp på läktarn och de fick verkligen dra ner dem därifrån...de vägrade och fattade inte varför de kom^^ DOH! Haha!
Matchen slutade 3-3 och det blev iallafall 1 poäng. :)
Efter de så åkte jag hem till Susa, och sedan drog vi ner på stan, vi tänkte dra till Goya först, men eftersom det var 23 där och lite folk utanför så kollar de väl mer noggrant på legget, så vi tog Hang istället! Träffade Stefan, Jim och Marcus där, även massa andra... om jag inte minns helt fel så kom jag med på nått kort som kanske kommer upp på efterfesten sen. :/ Haha! Får väl se hur det blir^^ När de stängde så gick jag och mötte mamma så skulle vi ta en taxi hem, bara det att mamma smällde bildörren rakt på mina fingrar...AJ! =/ Saatan så ont det gjorde! Men inget av de gick av iallafall... så jag är lite handikappad nu.. får se hur det kommer att gå å jobba imorron. Börjar 6 så jag ska sova nu snart!

Idag har jag bara vart hemma och kollat film, och tv, någon var ju med i Bingolotto, så jag kollade på det. ;p Hehe
GodNatt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0