Västerås!

Kom hem från Västerås för någon timma sen, de var najs :)

Igår kom en del av släkten hem hit och åt kräftor osv och sen runt 16.30 drog jag iväg själv till V-ås, (mattes hemstad x) ) Det går riktigt bra att köra längre sträckor när man är inställd på det, för att man tänker att de ska ta mycket tid att åka, så gåre mycket fortare än förväntat och det är bra :)
När jag kom fram letade jag rätt på tågstationen, ringde linda, och de var på ett hotell? Fick fråga en taxichafför för att hitta dit :p Men det gick tillslut. När jag kom fram dit så var linda inte okej... hon hade förmodligen druckit för mycket 'saft', eller hur? ;) haha!
Ronja, Jessica, Micks & Fia var också där, roligt att träffa alla igen =) Satt och snackade lite 'shit', sen gjorde sig alla iordning och vi drog mot bussen in till centrum, de tog typ bara 10 minuter. När vi väl kom dit så kollade vi vart stället var, sen drog vi och åt pizza. Runt 21 drog linda, ronja, micks & jessica in dit, jag och fia tog en tur på stan sålänge ;p Kallt vare också, hade ju åkt ifrån min tröja hemma.. men de gick ändå.
Jag & fia gick in till de andra, sen träffade vi massa folk där =) När vi runt 23.00 ställde oss framför scenen så strömmade det folk dit! Precis alla kom när vi gick dit, sjukt trångt och man kunde knappt andas! Sen kom de på 00.20 ungefär? och de körde 9 låtar, tokyo, if only you & I don´t wanna be var helt klart bäst. Mest röj på dom ;) mm Danny flummade lite på scenen, han spelade luftgitarr (?) :P haha!
Sen efteråt så gick vi ut och efter en stund kom erik & stefan gåendes på andra sidan gatan.. linda efter. ;p Erik ser ju ingenting och vi får inte ta i honom förrän en bit bort. Han var grymt trött! stackarn... men linda fick låna erik´s hatt tills han kom hem igen, så hon blev glader ;D *Linda, den här får du vakta tills jag kommer hem igen.!* De har ju åkt till Los Angeles nu idag för att spela in videon till Alone, deras nya singel. Efter vi snackat med erik så gick vi tillbaka, såg matte och pratade med honom lite.. elin: du vet inte var danny är? matte: eeh, han står där, *pekar 1 meter bort* elin: hahaha ojdå :p *Danny kollar konstigt på mig..* Pinsamt, jag vet.. Sa hejdå till dom.. Och så beställde vi taxi tillbaka till hotellet! Taxichaffören var jättekonstig, läskig.. ;/
Åt frukost på donken imorse, sen skjutsade jag fia & linda till centralen i västerås sen åkte jag och hämtade sandra hos jonas, och så åkte vi hemåt igen. :)

Är grymt trött nu, får se om jag måste åka till stockholm imorron kanske.. får se om jag orkar.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0