Stockholm

Hejsan :)
Dagarna här i Stockholm med Linda har vääldigt roliga! Igår vaknade vi runt 10, åkte ner på stan och tittade lite ;p köpte med glass från donken och satte oss på en trapp och tittade på folk ute i solen.
Vi åkte till Söder, där vi skulle hämta nått hos Linda, gick förbi en lite gräsplätt och ser att de är folk där med filmkameror osv. Tittar lite mer och ser att det är Linus Wahlgren som spelar in nått, förmodligen en film. :)
E: Kolla det är han!
L: Det är Linus Wahlgren!!
Han var sööt =) Så nu är jag & Linda med som statister i hans nästa film ;) haha! Iallafall så vandrade vi vidare på Söder, gick in på Åhléns, vi hann bara va där kanske 15 minuter innan de stängde, men vi fick en snillerblixt! Det kommer bli asbra ;D
Sedan åkte vi tillbaka till centralen, träffade Fia, som satt och fikade med Petra som nyss kommit hem från Kreta där hon jobbat några månader. Kulkul :) Sedan sa vi hejdå till Petra, hon skulle träffa nånannan, så åkte vi 3 till Högdalen och Fia´s nya rum/lägenhet(?) :p Innan var vi och hyrde film också, "årets bästa skräckfilm" - lät ju asbra, så den blev det.
Vi handlade på Ica också (såklart, vad annars? ;) ), mat till kvällen, tacos ofcourse ;D yeah!
Kom hem dit, fixade maten å allt.. å det var asgott! Snackade lite skit..eller ganska mycket faktiskt! :p Men det var skoj, se så kollade vi filmen, och jag tror de måste tryckt fel när de gjorde den där filmen, det borde nämligen stått "årets sämsta film" - haha den var skitkonstig, och Fia blev rädd för minsta lilla sak som hände :p
När filmen var slut var det dags för mig & Linda att dra oss 'hemåt' igen. Fia & Ellinor följde med oss en bit på vägen (läskigt att å där!), det gick bra iallafall. Ingen hoppade på oss :p
Tog tunnelbanan därifrån och nånstans på vägen så hoppade det på 6 killar som var kanske allt från 20-30 år gamla(?), iallafall så började den ena snacka med Linda om att han tyckte det var otrevligt att ha fötterna på sätet, eftersom hon hade det, så satt de och argumenterade typ för och emot det. Haha, det var skitskoj, Linda satt och skrattade så hon började grina..ehm? ;) Tillslut så blev det lite allvarligare än en vanlig diskussion, och han var allvarlig som fan. "Jag brukar säga åt folk på morronen att jag tycker det är otrevligt."  Hans kompis bara; Som en moralkärring? Hahaha! Det hela löste sig väl ändå ganska bra, när vi skulle av så blev det inge hard feelings så :p Han som satt bredvid mig var skitsöt! x)
Sen när vi hade bytt till pendeltåg och var framme i Kungsängen så skulle vi åka rulltrappa upp mot bussen, så står det killar bakom oss å börjar snacka massa.. " Så söt näsa, söta öron..skitsöt.." osv haha wtf?! Vi satte oss i bussen och killarna som förmodligen gör lumpen här måste ha tagit mig för nånannan, för de sakerna de sa om mig, de har jag inte gjort!  Killen som satt snett bakom mig satt och pickade mig på axlen hela tiden, typ för att jag skulle vända mig om. Dryga fan..! När vi hoppade av så vände jag mig om innan jag gick ut och halva bussen satt och stirrade på mig.. ?! haha skit samma, det var ganska roligt ändå, att folk kan missta sig så grymt mycket!

Just nu så ligger Linda här och sover, vi ska dra till Grönan snart, möta Fia innan. Får se vad som händer där. :) Jag åker hem senare ikväll också. 
puss hej :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0