26 augusti

Gröna Lund var kul! Åkte buss dit från centralen och var framme runt 13.00 ungefär. Vandrade runt lite och såg att Ola var där^^ haha! Satte oss på en bänk vid vattnet en stund. snackade lite, så ser vi Erik komma gående(?!) Att han orkade, blev imponerad där ;) haha nejdå, men vi snackade lite med honom.
Det var bara han & Matte där, Danny var kvar/på väg hem från Polen så han kunde inte.. Linda gjorde high five med Erik så hennes band på armen gick av xD hahah de var så kul! Erik: "Det är lite äckligt..." HAHA!
Efteråt så skulle vi dra tillbaka till stan igen, väl på bussen ser vi att Erik, Matte & en till SPRINGER TILL BUSSEN! :o Jag trodde aldrig jag skulle få åka buss med Erik & Matte, och framförallt inte se Erik springa! Sjukt kul iallafall :D Hoppade av vid Sergelstorg, de gjorde dom med, de gick mot tunnelbanan & vi drog till Sandys och åt sallad, eller jag & Fia åt :p Sen gick vi tillbaka till centralen och Linda lämnade mig & Fia ensama :o Det gick bra ändå ;p Fia lämnade mig tillslut också, väntade på tåget i typ 40 minuter själv. :/ Jag kom hem iaf!

Har jobbat idag även fast jag vart förkyld. yeye.. Hey




If you aint here I just can´t breathe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0