Torsdag 21 augusti

tjatja...

Vaknade vid 11 imorse, gjorde inget speciellt alls på dagen, men ikväll har jag & familjen vart hos siv & grillat. =) mormor & morfar, å farmor & farfar var där också.
Imorron ska jag jobba hela dagen, 9-18. Sen ska jag ta tåget till Stockholm för att träffa LindaFe(s) och vara med henne ett par dagar :) Kommer bli kuul!
På lördag kommer siv ner dit också, hon ska träffa nån tidingssnubbe som ska fota henne tror jag, å då ska jag med iallafall. :p Hon åker hem samma dag sedan.

Förrästen så har jag hittat min iPod som vart borta aslänge! :o tur att jag hittade den iallafall ;)
mm.. de här kommer nog bli skoj hoppas jag! Måste dra och duscha & sova snart, upp tidigt imorron.. :/

pusshej. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0