Student 2008

Har fått bilderna nu från studenten. Saknar klassen faktiskt. =)

Iallafall så kom jag på vad de var jag skulle skriva om igår eller när jag nu skrev sist.. Jag var ju och festade i Hedesunda, med Stina, Susa & Malin!
Hade inte träffat susa & stina på hur länge som helst, så de var grymt skoj! mm..åkte till stina först, som har sommarstuga i närheten av där det var, så vi förfestade lite där. =) Fick skjuts till Ön  och det vas aspackat med folk där! :o Trodde aldrig de skulle komma så mycket folk dit, liksom, Hedesunda?!
Och otroligt mycket folk som man kände igen var där! Lite småkändisar också ;) haha! Och så träffade vi Andreas, som var 12,15,17,och 18 år gammal. (?) Jag DOG när han tvingade med susa fram till Lindbäck & Carlsson och snacka! Jag gömde mig bakom ett träd först, men gick fram ganska snabbat efter. :p Men de var väldigt trevliga! Snackade med dem ett bra tag, och sedan tillbaka.
Imorron börjar Cityfesten! =) Ser fram emot det.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0