Stockholm & hockey!

Var i Stockholm igår med syster.. kände egentligen inte för att åka eftersom jag ska spara pengarna jag har nu. Men det gick ju inte, hittade en skinnjacka för 1249, det var halva priset på den, så den hade kostat de dubbla. Sen var jag på Make up Store och köpte en lite ögonskugga bara, å snubben i kassan frågar om jag vill ha en påse till den, och de vela jag väl. Så tar han fram jordens största påse för den lilla asken xD haha såg sjukt kul ut!
Iallafall så åt vi på Max..var meningen att vi skulle träffa linda också, men vi hann inte, tog halv 4 tåget hem, och var hemma vid halv 6 igen. :) Rolig dag, trots dyra köp.

Idag gjorde jag inget speciellt på dagen, sov till typ 11.30, vilket var super skönt! det behövdes verkligen :) Sen kollade jag typ bara tv och satt här lite, sen kom pappa hem runt 3 nångång.. Jag & anna drog iväg till köpis en sväng, åkte till Staduim och köpte skor, vad hände med sparandet av pengarna elin?! usch.. fick nå ryck bara..men de var fina =) emil jobbade också, så snackade lite med honom. sen hem och byta om och tvätta håret och grejer, å sen vidare till Läkerol! Lämnade av pappa sålänge, de skulle lyssna på nån föreläsning innan matchen började. jag & anna åkte ner på stan sålänge, åt på Subway, love it! :D sjukt gott.
efter vi ätit klart så åkte vi tillbaka till Läkerol, då matchen snart började. Brynäs skulle spela träningsmatch mot ett finskt lag. KalPa hette de. Första perioden var ganska livlös..tråkig. Men sen i andra & tredje med det mer fart =) Daniel Widing är min idol! haha störtcool! Brynäs vann tillslut med 5-3. :)

Ledig imorron, ska nog bara va hemma och slappa..igen ja.. :/ tråkigt värre.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0