Ledighet

yäääääääääääääääy äntligen har jag vart ledig idag, känns som första dagen på flera veckor, vilket det nästan är men ändå :) Har vart så enormt trött på senaste tiden då jag har jobbat, men nu hoppas jag det går bättre den här veckan. På onsdag börjar Cityfesten!! =D Kommer bli askul, men synd att jag jobbar de flesta dagarna bara. :/ Har förövrigt vart på köpis med syster idag, hon köpte en cola till mig :) haha! Var inne på Stadium och hälsade på emil också.

Min mobil har vart ur funktion under typ en vecka nu också, men nu funkar den :D
ehm.. har verkligen inget roligt att säga...Jag kommer tillbaka när jag kommit på nått bra att skriva om. :)
hejsvejs.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0