hallo hallo

I tisdags jobbade jag ju till 17.00, kände för att hitta på nått så jag ringde Jonte som var med Emil. Jag åkte dit, satt och tittade när de spelade klart tv-spelet x) Hets eller vad? Haha! Sen åkte vi en runda med bilen, vi hamnade långt ut i skogen vid Hille ungefär. Jonte visste var de fanns en lite sjö.. så vi åkte dit. Jag är ganska 'rädd'  för skogen, eller för typ björnar, älgar å att sånt ska komma, så jag var lite skraj eftersom vi var tvunga att gå en liten bit också. Men det gick bra, och det var superfint där vid sjön! Solnedgång och alldeles vindstilla och helt tyst.

.

Åkte tillbaka mot stan igen efter ett tag. Släppte av dom hemma hos Jonte på Sätra sen åkte jag hem till mig igen. :)

Igår jobbade jag till 16.00, hade tråkig igen, och ringde Stefan och hörde om han ville hitta på nått. Han var hemma hos Mackan då, så de skulle åka och äta innan de kom hit, vilket var bra eftersom jag hade kanske hur stökigt som helst på mitt rum! :o De kom efter en timme ungefär, och så skulle vi kolla film. De hade laddat ner John tucker must die på dvd, och den funkade, bara de att språket var lite fel, typ ryska eller nått sånt.. Det gick inte att ändra heller :/ Så vi kollade på Bad Boys istället :D Efter den så satte jag på Playa Del Sol.. Men pojkarna var trötta och skulle dra sig hemåt eftersom de ska upp och jobba idag. Själv är man ledig =) weeeay!
Kanske drar till köpis/ in till stan snart när pappa kommer hem. We´ll see. :)
Imorron ska Brynäs till IcaMaxi också ;) maha! Jag ska såklart vara där och hjälpa till. (Pappa som ordnar med de där) så de blir nog najs! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0