Cityfest & Bollnäs

Cityfesten var faktiskt ganska bra & rolig! Man har ju sett allt de där förr och det är oftast inget nytt, men nu träffade jag massa roliga människor & de mesta var kul!
I onsdags började den ju, jag jobbade till typ 21.15, pappa kom och hämtade mig, han hade vart där lite tidigare med en jobbarkompis, och egentligen så orkade jag verkligen inte åka dit, men gjorde det iallafall :p Stefan var där med en kompis, Mackan så jag hängde med dom hela kvällen, mötte dom på HeartBreak & sen drog vi in i öl-tältet på rådhustorget, vilket drag det var!! =) Askul!
Åkte väl hem runt 24.00, somnade, jobbade även dagen efter, drog ut efteråt då också, med susa & stina. Poodles uppträdde så de kollade på dom & jag drog och träffade stefan & mackan igen, sen kom gänget och satt med oss i tältet.
I fredags var jag ledig och gjorde inte alls mycket på dagen, men på kvällen blev det förfest hos sandra. Det var sandra, jag, jonas, malin, anna, linda, susa, stina & jessica så det var ganska najs! Drog in till stan ganska tidigt för att vi skulle hinna åka karuseller. =) sandra & anna fick massa skäll av busschaffören för de drack i bussen.."Inte dricka i bussen!!" xD haha!
Kom dit, åkte massa, tänkte dra till Slick, men ångrade oss.. drog hem ganska tidigt.
Igår (lördags) så jobbade jag till 21.00. Mamma & pappa vart bortbjudna och syrran var hos farmor & farfar inne i stan, så jag var tvungen att åka hem och ge hästarna kvällsmat. Fixade det & gjorde mig iordning lite snabbt och ner på stan igen för att möta Linda som kom med 22.20 tåget. Hittade sedan gratis-parkering utanför polishuset, så vi ställde oss där och gick in till stan och kikade lite. =) Träffade massa folk osv, och så fick jag det där samtalet jag väntat på så länge! haha xD Blev glad över att han ringde iallafall, han vela träffa mig, så vi träffa varann utanför Goya, som sist, och snackade massa :') Drog hem efter det.

Idag blev det upp tidigt typ .09.00. gjorde oss iordning & drog mot Bollnäs! Kom dit ganska tidigt, satt i bilen och väntade lite, sen kom våra "polare", hängde med dom in bakom allt, och innan alla andra ;) najsnajs! Killarna hade redan kommit då, så de blev lite snack =) Erik skulle precis värma upp inför fotbollsmatchen de skulle spela mot några som var 16 år..Var nå slags kändislag mot dom. Kollade lite medans de värmde upp, fick gratis inträde, gratis mat, dricka, godis, ja allt! Helt kanon! =D
Erik kom och nöp linda i rumpan också.. HAHAHA xD
Danny var söt som vanligt, e: eeh ta  kort? peo: jaa, *pekar mot danny* e: ahaa, eh danny..?*pekar* d: såklaart, sötnos *puss på huvet*
haha gullrumpa!
De körde om oss i bilen precis innan vi kom fram till Gävle, alla killarna satt och sov.. Och nu ska nog jag sova snart, är grymt trött! Imorron blire till älskade Läkerol igen! Brynäs har nå grejs där, de ska visa laget osv, blir nog kul! =)
Förrästen så såg jag Bäckis på stan igår! coolt, har ju inte sett honom på aslänge. elin: kolla! *pekar & försöker förklara* linda: eeeh huh?

Sweet dreams ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0